loading...
زخم خورده!!!
رضا بازدید : 22 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

♫♫♫ بعد از تو نمیدونم چرا زندگیم اینجوریه دلواپس اونم اونی که پشت این دوریه دیگه نمیتونم دیگه خنده هامم زوریه از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه هیچکی مثه اون نیست دل من با خیالش خوشه گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم ♫♫♫ میره نفسهامو دارم از همه چی سیر میشم خالی دستامو بازنده ی تقدیر میشم دیده عکسامو نمیدونه دارم پیر میشم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
1کج شدن عکس


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

2 نشانگر موس

جاوا اسكریپت

!--حباب--!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 4,624