loading...
زخم خورده!!!
رضا بازدید : 25 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دلم شکوند و رفت  ....آ.ره اونی که واسش همه ی این حرفا رو زدم تو این سایت ....گذاشت و رفت ...من نتونستم فراموش کنم هر روز بهش فک میکنم ...عذاب میکشم ...فک میکردم برگرده ولی انگار دلش پیش یکی دیگست .....سخته سخته تصور اینکه عشقت شبا تو بغل یکی دیگه باشه و نتونی کاری کنی...سخته با احساساتت بازی کنن و نتونی به هیچ جا شکایت کنی


،،، من ساده بودم فک میکردم اگه بهش بفهمونم  عاشقشم و مث یه پروانه دورش بچرخم خوشش میاد و عاشق میشه ولی اشتباهه ...هر چقد بیشتر دوست داشته باشی بیشتر اذیت میشی....اومد زندگی منو به اینجا رسوند که روز خوش نداشته باشم و رفت ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،      بچه ها گول نخورید تو این دوره هیچکی ظرفیت عشقو نداره

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
1کج شدن عکس


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

2 نشانگر موس

جاوا اسكریپت

!--حباب--!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 4,650